Google Ads (Adwords) uitbesteden aan een specialist
Het uitbesteden van het adverteren via Google biedt belangrijke voordelen. De voornaamste reden om Google Ads professioneel uit te besteden aan een SEA expert, is het verkrijgen van meer klanten. Hiernaast is een goede advertentiecampagne tijdrovend en dit werk neemt een Google Ads expert je uit handen. Hierdoor kan jij je concentreren op de leads die via het adverteren binnenkomen en je volledig richten op de sales.
Voor nieuwe en bestaande Google Ads campagnes
Op je zoektocht naar nieuwe klanten heb je wellicht al gekeken naar de mogelijkheden om te adverteren via de zoekmachine en het netwerk van Google. Je moet veel afwegingen maken, zoals; wat is mijn doelgroep, welke zoekwoorden zijn geschikt voor mijn product of dienst en wat kost het. Juist hierbij kan je gebruik maken van de know how van een Ads expert. Hij weet precies op welke wijze jouw ideale klant op zoek gaat via Google en hoe je hem vervolgens naar jouw website leidt.
Succesvol adverteren in Google. Bereik betere resultaten met je advertenties
Natuurlijk kan het ook zo zijn dat je zelf al eerder een Google advertentiecampagne bent gestart, maar niet tevreden bent over het resultaat. Krijg je te weinig leads of aanvragen? Zijn je advertentiekosten te hoog in verhouding tot de omzet? Vaak liggen hier een aantal oorzaken aan te grondslag. Wij kunnen jouw bestaande Google campagne voor je doorlichten en hiervan een rapport uitbrengen. Je ziet dan precies de pijnpunten en de verbeteropties. Onze Google Ads specialist zal tevens een aantal waardevolle aanbevelingen uitbrengen. Maak gebruik van onze kennis en verbeter je advertentiebeleid. Bespaar op je advertentiebudget, verhoog je omzet en verkrijg meer winst!
Je kunt je nieuwe Google Ads campagnes uitbesteden, maar ook je reeds bestaande Ads (Adwords) advertentiecampagnes aan ons uitbesteden.
Zorg dat je bovenaan staat als klanten naar jou op zoek zijn. Word de nummer 1
Hoe gaat het inschakelen van een Google Ads Expert in zijn werk?
Als je voor het adverteren met Google Ads een bureau wilt inschakelen, dan ben je bij Vox Marketing aan het juiste adres. Als je contact met ons opneemt, bekijken wij razendsnel wat de beste mogelijkheden voor jou zijn met het adverteren. Via een Quickscan maken wij een analyse waarbij onder andere de onderstaande elementen worden beoordeeld.
- inventarisatie van jouw producten en/of diensten (geschiktheid om via Google Ads mee te adverteren);
- concurrentiepositie (hoe doet je concurrent het, wat is hun online aanwezigheid. Dit zowel organisch als via adverteren, SEA);
- zoekwoordenanalyse (welke zoekwoorden sluiten het beste aan bij de door jou aangeboden producten of diensten. Welke zoektermen tikt een bezoeker op Google in en wanneer wil je dat jouw Google advertenties worden vertoond);
- beoordeling van jouw landingspagina (waar komt een Google bezoeker terecht als hij/zij op jouw advertentie klikt. Sluit de landingspagina aan bij zijn of haar verwachtingen?);
- wordt degene die jouw website bezoekt verleidt om tot actie over te gaan (call to action), wordt een bezoeker uitgenodigd om te reageren. Bijvoorbeeld het aanvragen van informatie via een reactieformulier op jouw website of een telefoonnummer om te bellen. Uiteraard zijn offerteaanvragen of online aankopen de mooiste voorbeelden van call to action - bekijk de uitleg op onze Google Ads begrippenpagina);
- welke advertentieteksten zijn geschikt voor jouw doelgroep (potentiële klanten die via Google op zoek zijn naar jouw product of dienst moeten op het juiste moment de juiste advertenties van jou zien. Voor een goede, succesvolle Google Ads advertentiecampagne zijn en meerdere advertentiegroepen met verschillende advertenties nodig);
- het bepalen van je Google Ads advertentiebudget (je krijgt advies over het budget dat jij in wil zetten. Wat wil je bieden per zoekwoord, welke biedstrategie moet je aanhouden).
Advertentiebudget slim inzetten
Je bepaalt helemaal zelf wat het budget is dat je wilt spenderen aan het adverteren via Google Ads (Adwords). Aan onze expert is het vervolgens de taak om jouw budget zo slim en effectief mogelijk in te zetten. Uiteindelijk krijg jij met een goede Google advertentiecampagne meer klanten, een hogere omzet en meer winst.
Wat is een Google Ads Expert precies?
Een Google Ads Expert is een door Google gecertificeerde SEA specialist. SEA staat voor "Search Engine Advertising" en deze specialist verzorgt het opzetten van advertenties via Google Ads (Adwords) het onderhoud hieraan en de optimalisatie. Dit doet hij voor opdrachtgevers, de adverteerders. Samengevat komt het hier op neer dat Google een advertentieprogramma heeft ontwikkeld - Google Ads (voorheen Google Adwords) en dat je als bedrijf of instelling kan adverteren als potentiële klanten via internet op zoek zijn naar producten of diensten. Google laat het aan jou als adverteerder over of je zelf aan de slag gaat met Google Ads of dat je het adverteren uitbesteedt aan een Google Ads bureau zoals Vox Marketing. Een belangrijk voordeel bij het uitbesteden van Google Ads is de specialisme op dit gebied van een expert. Hij bekijkt de beste mogelijkheden op het gebied van adverteren voor jouw product of dienst.
Een beter rendement op je Google advertenties. Meer bezoekers en een lagere prijs per klik
Dit doet een Google Ads expert voor jou
Onze Google Ads expert is een specialist op het gebied van online adverteren via de zoekmachine van Google (inclusief het Google Netwerk*).
Als je het beheer van jouw Google Ads campagne uitbesteedt aan een expert van Vox Marketing, dan krijg je onder andere dit ervoor terug:
Kortom, het uitbesteden van Google Ads aan een specialist van een professioneel Adwords bureau biedt meerdere voordelen. Uiteindelijk zullen jouw advertentiecampagnes op Google hierdoor efficiënter en effectiever worden.
Als je het beheer van jouw Google Ads campagne uitbesteedt aan een expert van Vox Marketing, dan krijg je onder andere dit ervoor terug:
- een advertentiecampagne professioneel opgezet door een specialist;
- onderhoud aan jouw Google campagnes;
- tijdbesparing, jij onderneemt en wij doen het adverteren voor je;
- minder kosten, door het inschakelen van een expert worden jouw advertentiecampagnes efficiënter;
- besparing op je advertentiebudget;
- betere concurrentiepositie;
- meer bezoekers op je website;
- meer klanten;
- verbetering van je winst.
Kortom, het uitbesteden van Google Ads aan een specialist van een professioneel Adwords bureau biedt meerdere voordelen. Uiteindelijk zullen jouw advertentiecampagnes op Google hierdoor efficiënter en effectiever worden.
Wil je landelijk gevonden worden? Of juist lokaal? Adverteer via de zoekmachine van Google en Maps
Meer weten over wat een Google Ads expert voor jou kan betekenen?Neem contact met ons op en we gaan vrijblijvend het gesprek aan. Ongeacht de uitkomst hiervan, je hebt er altijd wat aan! Zeker als je door ons een Quickscan uit laat voeren, dan verkrijg je namelijk een duidelijk beeld van wat adverteren via Google voor jouw bedrijf of organisatie kan betekenen.
De mogelijkheden om succesvol te kunnen adverteren via Google Ads zijn vrijwel altijd aanwezig, voor ieder bedrijf en voor elke organisatie. |
|
* Google Network
Alle plaatsen waar Google Ads advertenties kunnen worden vertoond, waaronder de websites van Google, partnerwebsites van Google en andere locaties zoals bijvoorbeeld in mobiele applicaties (apps). Het Google Netwerk is onderverdeeld in groepen om als adverteerder meer controle te krijgen over waar je jouw advertentie(s) wilt weergeven:
1. Het zoeknetwerk: pagina's met Google-zoekresultaten (de zoekmachine van Google), andere Google websites zoals Google Maps en Shopping, en zoeksites die met Google een samenwerkingsverband zijn aangegaan voor advertentieweergave;
2. Het Display Netwerk: Google websites zoals het videokanaal YouTube, Blogger en het e-mailprogramma van Google; Gmail. Hiernaast maakt Google gebruik van vele duizenden partnersites op internet waar advertenties kunnen worden vertoond.
Alle plaatsen waar Google Ads advertenties kunnen worden vertoond, waaronder de websites van Google, partnerwebsites van Google en andere locaties zoals bijvoorbeeld in mobiele applicaties (apps). Het Google Netwerk is onderverdeeld in groepen om als adverteerder meer controle te krijgen over waar je jouw advertentie(s) wilt weergeven:
1. Het zoeknetwerk: pagina's met Google-zoekresultaten (de zoekmachine van Google), andere Google websites zoals Google Maps en Shopping, en zoeksites die met Google een samenwerkingsverband zijn aangegaan voor advertentieweergave;
2. Het Display Netwerk: Google websites zoals het videokanaal YouTube, Blogger en het e-mailprogramma van Google; Gmail. Hiernaast maakt Google gebruik van vele duizenden partnersites op internet waar advertenties kunnen worden vertoond.